有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2021年10月12日 星期二

旺角區搵食: 抵食的3小時海鮮火鍋+雞煲放題


之前嚟過 <新南苑>  <牛魔王餐雞煲火鍋放題>,覺得整體環境和食物質素都唔錯呀,兩食嚟講算係幾抵食,臨走前仲見到隔離枱食緊海鮮套餐,好吸引呀!所以今次海鮮控的我又相約friend子嚟試吓喇~


職員安排左卡位俾我地,好闊落~ 海鮮套餐+雞煲放題可以食足180分鐘,超興奮啊!

飲品和一些小食、蔬菜等都可以到自助區自取~



首先食雞煲,由唔辣到唔同辣度都有,我地揀左BB辣,啲雞每隔2分鐘炒一次,共炒3次,最後加入油炸鬼就食得,啲雞又香又滑又惹味,油炸鬼索左啲汁準勁好味,食完一轉可以叫職員再添第二round, 食到夠就可以直接轉火鍋了~



食海鮮火鍋我地比較鍾意原汁原味,所以叫左清湯湯底,湯底已經加入左幾款蔬果和菇類~



海鮮套餐包左一個時令活海鮮盤,有新鮮鮑魚、蟶子、青口、生蠔、海蝦和脆鯇片、2隻灌湯小籠包,4位仲送一碟好嫩滑嘅手砌牛頸脊,全部都係我嘅至愛,非常吸引~


火鍋當然唔止咁少野啦~肥牛、灌湯小籠包、海蝦、龍躉片、響鈴、炸魚皮、各式丸類、麵類和餃類等近40款火鍋食材都可以無限免費追加,所以我地呢晚真係食得好盡情啊!我地已經plan定下次嘅聚會再嚟食過喇~

沒有留言:

張貼留言