有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2021年10月1日 星期五

【台灣風】有得食又有得打卡嘅台式火鍋

 
好耐冇食過台式火鍋喇! 呢日去開銅鑼灣行街,一於試吓呢間【老鍋】台式火鍋~




係餐廳內外充滿了寶島風情,還有亮麗嘅天燈高掛,又是打卡的好機會!







我地點左2人套餐,湯底酸菜白肉鍋真係非常推介~ 酸得嚟有微辣,好惹味,鍋內有豬肉片、冬菇、粟米和我最愛的冬粉,冬粉盡吸湯嘅精華,十分美味。嗜辣嘅朋友可以試吓秘製麻辣鍋~











套餐嘅肉類有豬、牛、雞可選,我地揀左雪花肥牛,一卷卷上,色澤好靚,肉質鮮嫩又唔會太肥。

丸餃拼盤的墨魚丸好彈牙鮮甜,香菇貢丸夠爽口,還有魚皮餃和台灣蛋餃~

食埋蔬果盤和跟餐的米線就剛剛好~ 蔬菜盤都有生菜、金菇等幾款蔬菜,有菜食感覺健康啲,減低罪惡感

店員都幾勸快有禮,不時主動幫我地加湯,上菜速度都好快,食物優質,每樣食材份量剛剛好,唔怕食唔晒會浪費,等我下次再嚟試試佢地嘅麻辣鍋先~

 

 

沒有留言:

張貼留言