有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2020年2月27日 星期四

久違了的媽媽MeTime

經常戴口罩令皮膚透不過氣來, 毛孔也變得粗大暗啞, 
所以早前余媽媽再次到訪中環的 @Le Blanc 保養吓皮膚~ 
由於呢度可選逐次收費, 不一定要買plan, 
所以今次我就做左佢地嘅皇牌「enLIGHTEN™ 黃金蜂巢頭」重點保養~ 
佢除左可以做到平時PICO Laser嘅淡斑, 
美白嫩膚等功能外, 仲可以撫平凹凸洞, 收細毛孔, 
激活膠原再生, 撫平細紋, 做1次都keep到1-2個月㗎!


「enLIGHTEN™ 黃金蜂巢頭」是以先破壞再重建的原理, 
激光於皮膚引發高效震盪波傳送至真皮層製造空氣泡LIOBs, 
再而啟動細胞傳遞增生和修復機制, 
刺激膠原蛋白和彈性蛋白增生, 重組凹陷處的組織細胞~ 
光點更細更穩定, 能量聚焦更集中更深入, 
仲可深入至真皮層1mm添!
加上, 「enLIGHTEN™ 黃金蜂巢頭」榮獲FDA、CE認證, 
由美國醫學美容儀器上市公司 Cutera® 研發及製造, 
令我信心大增!

療程間會有少許痛感(比Pico Laser 感覺略大啲啲), 
程度但也可以接受。。。見到出嚟嘅效果令我好滿意, 
我就覺得就算有少少痛都好值得! 
余媽媽一直好關注自己的幼紋和皮膚彈性問題, 
做完今次嘅療程後, 我覺得幼紋也淡化了!
皮膚都firm左, 滑左同有光澤, 毛孔也收細左, 好開心呢!


由於黃金蜂巢頭係一個高能量嘅療程, 
做完之後面部有少少紅是正常現象, 通常第二日就會退紅~ 
療程後, 美容師馬上幫我敷左個水分面膜加強保濕, 幫助退紅~ 

番到屋企可以每天再敷水分mask, 
幫助皮膚排走垃圾和更新啊!
療程嘅效果都會好啲同持久啲㗎!

在抗疫期間, 我都會盡量減少外出, 
不過呢排皮膚因為長戴口罩關係差左好多, 
所以我諗我都要keep吓, 一兩個月做一次facial清潔吓和
保養吓也不會太過份吧! 而Le Blanc 呢度嘅消毒清潔流程
和特別衛生措施安排都做得好全面, 好認真, 
令我地可以好放心咁係度享受me time, relax吓!

<特別衛生措施安排包括以下幾方面>
1.每2小時消毒一次公眾地方, 並於每位客人使用完治療室後作全面清潔~
2. 請每位客人進入本中心前,  職員都會為客人先量度體溫。客人可以使用前枱提供之75%酒精清潔雙手或到洗手間徹底潔淨雙手~

3. 如客人需要棄置口罩, 前台會提供膠袋給客人包好後才棄於有蓋垃圾筒內, 以免細菌揚起、傳播病毒~

順便同大家分享下一則優惠資訊:
「enLIGHTEN™ Pico Laser 去斑療程」

👉🏻 新客戶試做價 $888

👉🏻 立即加送 「enLIGHTEN™ 黃金蜂巢頭」1次 (價值$2,000)
*優惠只適用於新客戶,每位限購一次

*優惠期至 2020年4月30日
<Le Blanc 醫學美容中心 Facebook>

▶Tel: 2242 6789
▶WhatsApp: 9515-7359 or   https://bit.ly/2BgTRcF
▶WeChat: LeBlanchk
▶Address: 中環安蘭街18號16樓全層
▶Website: https://www.leblanchk.com

#讚好 及 #設定 <余媽媽手記> fb專頁為「搶先看」就不會錯過呢啲最新消息啊!



以下是余媽媽&余小bのFacebook~

余媽媽手記


 https://www.facebook.com/pages/%E4%BD%99%E5%AA%BD%E5%AA%BD%E6%89%8B%E8%A8%98/887744237908167

My Blog Links:


有關產品試用/活動邀請,歡迎與余媽媽聯絡
Email: qsmartland@gmail.com




沒有留言:

張貼留言