有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2021年9月10日 星期五

舌尖上的享受@旺角新店Omakase廚師發辦

好朋友係要見㗎~知道旺角新開左間高級日式餐廳 賞櫻,就在朗豪坊對面,地點好方便,身邊有朋友最近食過都讚不絕口,喜歡食日本菜的我呢晚約左皮媽一齊食佢地嘅Omakase







餐廳環境幽雅、舒適又寧靜,設吧枱和日系廂房,聽說每晚只會做幾枱客,以保持高質的水準和服務,想食就要提早預訂喇~

日系裝修很美,我地仿如置身日本,真的地忍不住要瘋狂打卡喔!

餐廳用上日本空運高級食材,新鮮又高質,加上師傅閒閒地都有三、四十年經驗,能巧妙地做出多款日本地道菜式,部分菜色係坊間未必咁易食到~

晚市的Omakase有《櫻》、《檜》、《楓》、《梅》 四款可供選擇,我地今次揀左《櫻》套餐試吓先,套餐包括: 前菜、剌身三點、壽司七皿、湯、一品料理(兩款)和甜品 ,超豐富!

前菜黑魚子鮮蝦牛油果蒸蛋豆腐配柚子汁 造型好吸睛,味道十分清新,加上結合了多種食材,口感好豐富呀~



遇上優質和新鮮嘅食材,最佳食法當然係做刺身啦

刺身三點令我超期待,有我大愛嘅北海道生蠔和活赤貝,生蠔好大隻,超級鮮甜又肥美~真的想多食幾隻~活赤貝激爽口和極鮮甜,師傅用巧妙嘅刀功切到好似朵花咁靚呀! 仲有好特別嘅山藥蓉容配刺身,我都係第一次食呢個整法,入口好香滑呀!



壽司七皿 款款都好喜歡,中拖羅入口即溶~油香四溢,和牛壽司面頭鋪上了金箔,很名貴啊!而且入口好滑好鮮味,完全唔腥又沒有渣,實屬高質出品~帶子壽司好鮮甜爽口,箱辣秋刀魚製法好特別,好好味。呢度就連用嚟伴碟嘅橋頭都同樣出色,紅酒橋頭微酸同甜甜地,好開胃呀!



日式蜆肉清湯配柚子和菓子 湯很清甜,加入了造型好可愛和微甜嘅柚子和菓子,呢個組合好特別呀~

一品料理 當中的鹽燒油甘魚鮫,色澤金黃,好香口,肉質嫩滑,蒸雞軟骨菜卷好juicy,面頭鋪上了鵪鶉蛋,同菜卷味道好夾,食落倍感香滑~



甜品又是另一個期待,培茶紅豆海棉蛋糕配抺茶mousse 帶香濃的搽茶香,加上水果和香軟的海棉蛋糕,真係食到停唔到口呀!



今餐真係舌尖上的一大享受,菜色應有盡有,從頭食到尾都做得很出色,美味到簡直不能再挑剔,加上師傅好細心,亦不時同我地有傾有講,令我地食得開懷又暢快,聽說lunch set價錢非常親民,大家也可來試試喔!

【賞櫻】
旺角砵蘭街240-244號文華商場(MPM)1C2號舖(港鐵旺角站 E1 出口, 步行約1分鐘)

沒有留言:

張貼留言