有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2020年11月29日 星期日

【旺角搵食】牛魔王要嚟朝聖啊

又嚟旺角食飯喇! 今次同Friend子到左旺角T.O.P的【柞木炭家】~

餐廳都幾大,我地2人被安排卡位,坐得舒服~



入座送左幾款韓式前菜,例如泡菜、芽菜、茄子等,全部都可以refill~ 
喜歡食茄子的我,呢款前菜encore左兩次呀!


我地都係牛魔王,所以當然要點番個【王道2人套餐】啦~ 都幾有睇頭、幾豪華㗎!
前菜係【大醬蘿蔔牛舌】,啲蘿蔔同牛舌都好夠淋~ 記得要趁要食喔!


跟住店員就會輪流上燒肉,仲主動幫我地燒埋,真係好好服務啊!套餐包左【雪下覓炙】四款牛部位(和牛牛胸腹肉、和牛牛板腱肉、韓牛牛肩肉、方切和牛) 配黑毛豬五花肉,見到個陣容都想尖叫!


幾種牛嘅部位都有濃郁嘅牛味,燒起嚟好juicy、好嫩滑,和牛油花比例均勻,入口會溶化啊!特別喜歡韓牛牛肩肉嘅超濃郁牛香~ 而黑毛豬五花肉都好香口同嫩滑~

套餐仲有我最鍾意嘅海鮮【紅蝦配大墨魚】,呢款紅蝦可以生食㗎,稍稍燒吓已經好好味,鮮甜爽滑~ 大墨魚好煙韌!



我地兩個都燒得好開心,差啲忘記左仲有個主食【海鮮豆腐湯】,有蝦和青口等,好足料,仲包1埋碗白飯~

跟著再戰【上等牛肋骨】,因為套餐加配差不多半價就食到,超級抵食!


雖然我地已經十成飽,但係見到呢份跟餐甜品又忍唔住口再起動! 今次真係要捧住個肚走呀!

最後, 要讚吓呢度抽風做得幾好,燒烤完都唔會周身油煙味呀~

 余媽媽手記


https://www.facebook.com/pages/%E4%BD%99%E5%AA%BD%E5%AA%BD%E6%89%8B%E8%A8%98/887744237908167


有關產品試用/活動邀請,歡迎與余媽媽聯絡
Email: qsmartland@gmail.com

沒有留言:

張貼留言