有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2021年1月16日 星期六

一機多用,大掃除好幫手<升級版>極淨無線吸塵機@伊萊克斯

最近開始大掃除,用開無線吸塵機真係番唔到轉頭,因為無左條 "" 可以通屋走實在太方便! 我講緊嘅係來自瑞典擁有百年製造吸塵機經驗嘅@Electrolux 伊萊克斯嘅無線吸塵機,設計時尚又實用,我地係忠實用家,之前嗰部地已經用左近4年,有部時尚又好用嘅吸塵機,做起家居清潔寧舍醒神和輕鬆。



而家 Electrolux 新出左 #Well Q7極淨無線吸塵機 啊!




上演一幕【當新歡遇上舊愛】~~~哈哈!

Well Q7 的確有多方面都表現得非常出色! 電池V數和功能都大大升級,加上貼心設計又實用,真是家中必備。







Power Pro
極淨絨毛吸扒,縫隙集塵力提升7倍, 適合硬地板使用。。。吸力超強,無論係大少灰塵、頭髮、牆角灰塵都能輕易被吸走,全屋間乾淨晒!



5HEPA級過濾,過濾99.9%細至1微米的微塵, 令灰塵無所遁形;100%可水洗十分方便,唔洗怕會暗藏細菌,又符合衛生原則。





天花和牆身都好易暗藏灰塵,一定要定期清潔吓,Well Q7備有轉彎吸嘴、高處/ 狹縫伸縮吸嘴,唔洗爬高爬低,打掃家居不費吹灰之力~




塵蟎係一些敏感症 (如:鼻敏感、濕疹) 嘅一大致敏源,一張床褥上嘅塵蟎數目可以多到你唔信呀!所以我地一定要定期消毒和殺走啲塵蟎,以減低患敏感症嘅機會。升級UV BedPro床扒,雙材質設計,清潔更徹底,仲有按鈕拉出式貼心設計,更易清潔纏繞滾刷上的毛髮,比以前更方便使用,令我充滿動力時常吸吓張床褥,連毛公仔都可以吸埋,吸嘅過程仲好順好快,有UV消毒加倍安心~ 以後可以同塵蟎講bye bye! 本身有鼻的我,屋企環境乾淨左,鼻敏感發作嘅機會都會少啲!







做完一輪大清潔,我竟然一啲都唔攰,證明呢部Well Q7極淨無線吸塵機真係好輕巧,操控亦十分簡單,連余小b呢位小幫手都可以把吸塵機操作得靈活自如!





Btw, 見到個透明塵格入面好大舊塵,我都嚇左一跳,原來家中真係暗藏好多細菌和灰塵,所以,尤其是有小朋友嘅家居更加要勤力啲清潔喔!而家我地吸塵比以前輕鬆得多,一部輕巧又好用嘅吸塵機絕對是家中必備~




下個月就到農曆新年喇! 快啲入手番部新機做大掃除啦!而家網上登記保用仲有2年保養呀!


入手點:
HKTVDCH Living、豐澤、百老匯及各大電器零售商 (備有灰、藍、白三色)
型號:WQ71-2BWF
定價:HK$ 4698
官網:
www.electrolux.com.hk

沒有留言:

張貼留言