有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2021年11月11日 星期四

樣樣都咁出色嘅燒肉放題

牛魔王又出動喇! 今次我地到左【和牛燒肉一郎】銅鑼灣店食我地大愛嘅燒肉放題,可以任飲任食2小時,非常爽啊!




呢度有多個套餐可供選擇,我地揀左最經濟嘅Set A, 已經有57種食物供應,當中包括: 牛、豬、雞、海鮮、野菜,仲有一隻【小舟盛合】係入座時一次性提供,除左打卡一流之外,仲可以一次過試到多款高質食材, 好豐富喔~ 之後scan QR code 下單,轉個頭就已經有得食,上菜速度好快~


餐廳好貼心,每枱也會提供即棄圍裙,可以燒得更安心~


薄切上等牛舌芯油香四溢,牛肋肉角和牛里脊肉入口都非常嫩滑,我地encore左好幾轉呀!仲有墨魚、蝦和豬里脊肉都十分推介。






不得不提就係呢度嘅炸物都同樣出色,我地試左炸蠔、牛肉可樂餅和炸雞,炸蠔入口鬆化,非常新鮮,炸雞也是外脆內juicy~ 壽司卷、泡菜盛合、冷麵等都很有風味,絕對是誠意之作。







另外,沙律、飲品、甜品和日式雪糕、雪條都可以係自助區無限自取,種類繁多~ 私心推介朱古力慕絲,朱古力味香濃幼滑,搽茶紅豆雪條和雪糕三文治也是必食,抹茶控不要錯過~ 飲品還有平時放題比較少見嘅果茶,佢地個西班牙特飲甜甜地勁好味,一定要試番杯啊!







最後,非常欣賞呢度嘅員工工作十分勤快, 而且好有禮貌,令我地整體感覺非常好, 加上食物高質,很圓滿嘅一頓晚餐喔~ 下次也會再相約朋友嚟開餐呢!


和牛燒肉一郎
銅鑼灣波斯富街24-30號寶漢大廈2樓

沒有留言:

張貼留言