有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2021年11月2日 星期二

元朗的西班牙菜

呢晚我地試新野,去左 La Postre 食西班牙菜,佢個menu一次過可以滿足晒海鮮控、肉食控、甜品控願望,所以絕對吸引我~

  餐廳嘅裝潢很有異國風情,而且很有格調~
  

店員推薦我地抵食嘅2dinner set,包括餐湯、沙律、兩個主菜和兩杯飲品 (我地每人加左$15轉特飲)~



【溫泉蛋黑毛豬火腿卡邦尼意粉】加入左溫泉蛋嘅意粉特別香滑,配以咸香嘅黑毛豬火腿,味道好夾~



必點【低溫慢煮牛柳伴扒大蝦】牛柳用慢煮方式炮製,肉質香嫩,還能充分鎖住肉汁,入口juicy, 大蝦好大隻、好爽口,啖啖肉~ 伴碟嘅薯蓉夠晒幼滑~



特飲是【仲夏水果茶】和【荔枝摩希托】,想清枱健康可以揀前者,喜歡較sweetie的感覺就揀後者吧!兩款都有滿滿嘅果肉,真材實料~



呢度嘅甜品都有幾多選擇,一定唔會讓甜品控失望呢!我地就點左呢度大受歡迎嘅【Queen Waffle 】和 【玉桂蘋果卷】~ Queen Waffle 真的非常吸睛,大皇冠造型窩夫配上色彩繽紛生果,入口好香脆美味,而且份量超級多,可以一起分享~ 玉桂蘋果卷內的蘋果很清甜爽口,散發着玉桂飄風~



很豐富的異國風情晚餐,下次要再來試埋其他甜品和海鮮啊~

沒有留言:

張貼留言