有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2022年1月25日 星期二

回味無窮的酸菜魚

呢日我地lunch經過【十三少】見到呢個好抵食嘅川菜lunch set, 而且仲好有我大愛嘅酸菜魚, 二話不說同余小b入去試吓~


餐廳環境舒適,地方寬敞,部分設卡坐,坐得特別舒適~

入座時,職員已提供免費小食,是【酥炸黃豆】,很特別,平時比較少食到,脆卜卜幾好味!



我地點左$338嘅【滋味2人餐】,有涼菜、主菜、小菜和兩碗白飯,加28蚊仲有埋甜品【紅糖糍粑】,套餐非常巨量,而且水準有驚喜~

【蒜泥青瓜】充滿蒜香,爽口美味~



招牌菜【酸菜魚】十分吸睛和有份量,湯底香濃惹味,用上新鮮爐魚,切成一片片非常嫩滑,而且無骨、啖啖肉好正,當中還加入了菌類、萵笋和蘿蔔,用料豐富~ 今次我地request走辣,所以連余小b都食左幾大碗呀!




【乾煸四季豆】好夠鑊氣,有滿滿的肉碎和蒜香,不禁令我地多吃幾口~



甜品【紅糖糍粑】真係回味無窮,醮上特製醬油,入口香糯柔軟,暖暖地甜甜地,我同余小b好快就已經全部吃光~

呢間川菜食物水準唔錯,服務都幾好,職員很勸快,可以再encore, 加上我地點嘅菜都可以走辣,大人細路都啱食,有小朋友同行都可以吃得盡情啊~

沒有留言:

張貼留言