有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2021年12月25日 星期六

可以再encore嘅屋酒屋

間中我都鍾意飲番兩杯,所以呢晚就相約朋友嚟到天后呢間【碗盛居酒屋】邊食串燒邊飲野,超爽呀!


我地唔係十分好酒量,所以只係簡單叫左少少酒過吓口癮~

【日本版Asahi生啤】淡淡地好易入口,飲完唔會成陣啤酒除~



【般若刀辣椒梅酒】甜甜辣辣,好特別,女生特別討好~



先嚟三款前菜小食開一開胃~

【白松露枝豆】未食已經聞到松露香味,加入左白松露大大提升左枝豆嘅味道~



【麻辣果仁山葵沙律】好有和風特色~



【花蓮藕漬】唔止賣相吸引,而且酸酸甜甜,好開胃、爽口~



接著落嚟到串燒出場~

【雞皮】同【雞頸肉】都係取材自日本阿波雞,雞皮食落不油膩,脆到好似食薯片咁,而雞頸肉就外脆內軟,入口即溶,非常美味~



大愛【醬燒金菇牛肉卷】和【醬燒流心竹輪豚肉卷】嘅醬汁,係由師父自家調配的,所以特別惹味)豚肉卷內仲包住左獅子狗和滿滿的芝士呢!


【燒糖心菠蘿、牛油燒翠肉瓜】好juicy和清甜~



【蒲燒三文魚腩】油香四溢,肉質保持了水份,唔會好乾身~



【豚肉豆腐鍋配豬骨濃湯】豚肉好鮮嫩香嫩,加上滑滑的豆腐、金菇和蔬果,十分豐富~



邊飲酒邊食串燒真係特別痛快,加上有卡位坐好舒服, 仲有其他美味高質美食,諗起都流晒口水呀!

沒有留言:

張貼留言