有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2021年12月19日 星期日

泰國之夜

呢晚余小b話想食泰國菜,咁啱行街俾我地見到呢間Black Bangkok泰國餐廳,門面裝修得幾靚,好有泰國風, 一於入去試吓啦!



好彩我地早入座,可以坐到卡位~



之前都係香港食過其他嘅泰國菜,覺得呢間嘅菜式比較特別,既有傳統菜式,同時又有一些新派嘅菜式,迎合唔同客人嘅需要~

我地點左3個菜,連2碗白飯,已經足夠我地兩個食,份量好足~

【燒牛肉沙律】啲牛肉好嫩滑,用特製醬汁醃製,特別惹味~



【蟶子】好鮮甜爽口,清洗得好乾淨,完全冇沙~



必食【燒鳥頭】燒得好香,皮脆肉嫩,用香茅同粗鹽醃製而成,好有泰國風味~


呢度嘅職員服務態度都唔錯,有不時為我地加水,上菜速度都算快~

見到隔離枱點左串燒和印度薄餅都好吸引,下次等我地再嚟試吓先~

Black Bangkok
元朗又新街56號置富中心地下4&5號舖

沒有留言:

張貼留言