有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2014年3月19日 星期三

余小b:爸b中晒毒...好。好。好。毒呀!


每個男人總有一些特殊嗜好,例如愛打機、愛買新款電子產品、愛換車等等......


而余爸爸就是個超愛買電玩和儲玩具的爸b,figure,高達,星矢等都是他鍾情的小玩意。



當然他絕不會錯過剛剛舉行完的C6日本動玩博覽啦!






現在,家裡每個角落都放滿了他的心頭好,就連我們的書房都給他霸佔了,

應該快要租迷你倉了,超可怕啊! (朋友探訪時以為自己去了奇趣天地 ^^!)



其實當初認識余爸爸時都已經知道他是個「玩具痴」,不過想不到他會『痴』到這種程度。



余媽媽見狀都沒他辦法,知道這個癖好是很難改的,那就只好接受,

希望情況不會再惡化下去。

不知道大家有沒有同感呢? 假如你是我,你會點做呢?



相信余小b第日一定會跟他掙玩具玩呢! 

余爸爸,不想自己的絕版玩具被破壞,還是快些把櫃門鎖好吧! 哈哈!

2 則留言:

  1. 哈,我都有個friend玩具多到要入倉。初時我都奇怪點解佢唔用時昌而用香港儲物室 (貴成300蚊一個月), 原來佢淨係買玩具都洗左幾十萬!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,一件玩具可以閒閒地過千蚊ga。不過如果真係要放入貨就冇得成日對住,好似有d浪費,倒不如唔好買,哈哈

      刪除