有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2016年6月8日 星期三

♡母親節有感♡

今年的母親節特別sweet, 
因此余媽媽工作幾忙都要補記啊!

時間過得真快, 不知不覺, 余小b快將3歲了
呢個人仔開始懂事, 識得關心和問候身邊的人^^
今年仲收到余小b第一份親手製作的母親節禮物
實在令我開心到難以言喻^^

話說係母親節前幾天, 余媽媽放工番屋企
一開門就聽到余小b同我講母親節快樂!
 (真的要多謝學校老師的悉心教導!)

之後余小b隨即送我親手整作嘅學校母親節勞作
余爸爸仲預先買左束花經由余小b送俾我。。。
余媽媽嗰刻真係既驚喜又感動
能夠從孩子手上接到禮物
真的覺得自己非常幸福!
亦十分感謝余爸爸和婆婆一直以來對我的呵護和為家庭的付出~




其實早前同余小b去玩
佢都已經話想親自整條魚送俾我。。。
雖然最終都要余媽媽出手協助
但呢份心意我完全收到晒^^ 

我從來都覺得禮物唔一定要好名貴
只要有心就得㗎喇!

幸福的背後總離不開默默的付出
相信各位媽媽們背後的努力絕對不會比我少
我深信我們的付出終有一天能有回報的
對我而言, 一個笑容, 一聲問候...
已經係一個很好的回報了!

各位偉大的媽媽, 來吧!一起加油吧!



多謝收看!喜歡呢篇blog嘅話
去我地個Facebook 俾個Like我地啦!
多謝支持^^

以下是余媽媽余小bのFacebook~



My Blog Links:
SeeWide
Open Rice


有關產品試用/活動邀請,歡迎與余媽媽聯絡
Email: qsmartland@gmail.com
Facebook Fan Page: 余媽媽手記

沒有留言:

張貼留言