有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2016年6月10日 星期五

專業♡安全♡舒適の激光永久脫毛新體驗@MediLASE

初夏的感覺很強烈!
係時候準備小熱褲和短裙仔。。。同陽光玩遊戲了



不過, 如果雙腿有毛毛, 就算打扮得幾靚也大打折扣
相信每位女生都希望可以自信地站在人前
余媽媽雖然唔係十八廿二, 但同樣會有呢個想法!
所以今次決心到由謝婷婷代言的MediLASE
進行小腿激光永久脫毛療程~

余媽媽第一次上到去MediLASE旺角朗豪坊旗艦中心
白色的店面加上時尚簡約的裝潢,
令我感到既舒服又放鬆^^

係首次療程, 療程總監首先幫我做左個好詳細嘅分析
當中review左我的皮膚狀況和病歷
有無長期食藥等。。。
跟住就好詳細咁解釋番今次嘅療程將會點做
同埋療程前、後要注重嘅地~


之後, 療程總監與光學治療師緊密監察我嘅治療進度,
提供「二對一」服務~ 
MediLASE嘅療程總監均考獲「光學療程監督」證書
而光學治療師則具備一級專業資格,
並通過註冊醫生培訓, 質素有保證!

好多時我地會使用拔毛器或剃刀清除毛髮
因為剃毛的過程中會激活毛囊
因此結果適得其反!


想一勞永逸, 達到永久脫毛效果
就只有進行激光永久脫毛療程
當中要採用最好最新的
脫毛儀器, 才能達致最佳效果!


其實脫毛科技只係睇兩樣野
1) 幾多能量深入毛囊及2)冷凍系統
MediLASE係呢兩方面的表現都比坊間很多公司優勝~

MediLASE獨家引進全球No.1激光脫毛新科技
PRO-U™ LASER TECHNOLOGY
帶來嶄新激光脫毛體驗,
贏得超過20萬個正評~

(MediLASE20萬個正評並不是只限名人明星
Blogger的好評,而是每一個真實客戶的真心分享,
甚至會有即時更新

我都係睇到有咁真實的分享先會嘗試他們的療程

MediLASE PRO-U™ LASER TECHNOLOGY 
相比其他光學技術,其能量更集中地深入毛囊深處,
更有效根除黑色毛髮,達致理想脫毛效果。。。
佢獨有24mm最大機頭, 經醫學證實,
能最有效、最快捷做到永久脫毛~


以小腿激光脫毛為例, 每次只需9分鐘
前後15分鐘就可以離開了
每次療程的時間及整個療程的次數能大大縮短
真係快。靚。正是用家佳音呢!

當日余媽媽正準備入房進行首次療程時
才記起最近忘了事前為小腿搽body lotion保濕
心裡有點擔心要延期
幸好MediLASE 提供PRO-Test
讓客人了解皮膚的狀態適唔適合進行光學療程,
同時體驗一下PRO-U™     EPID-COOLING TECHNOLOGY
客人感覺良好才會正式開始進行療程
絕不會只顧效果而忽略客人感受
慶幸余媽媽當日仍然可以進行療程,
不用白走一趟, 實在太開心了!


PRO-U™ EPID-COOLING TECHNOLOGY究竟係咩嚟?
其實佢係放射機頭內置的冷凍科技,
在療程期間會噴出-20度冷凍劑以抵銷表面皮膚嘅激光熱能,而又不影響真皮層的溫度
在療程舒適度和脫毛成效方面皆遠比坊間普遍採用的
風機、冰袋或凍啫喱膏優勝~

療程正式開始。。。有少少緊張唷!!!

治療師好細心咁幫我剃毛毛
因為毛毛太長會影響效果㗎,
所以治療師都建議我下次係療程前2
自行用剃刀和沐浴露順毛的方向清除自己的毛髮~
之後輪到畫線對位了!真係要好準確㗎!

儀器採用上面介紹過的
PRO-U™ EPID-COOLING TECHNOLOGY和
MediLASE PRO-U™ LASER TECHNOLOGY

不到十分鐘余媽媽已經完成了
第一次激光永久脫毛療程了!好開心呀~

最後搽番lotion作保濕~

余媽媽本身比較怕痛
但令我好驚喜係今次在整個過程中
都沒有不適的感覺, 最大的感覺
部分敏感位置像被橡根輕彈幾下
事後亦沒有出現紅腫情況。。。
(當然感覺呢樣野係因各人的身體狀態和膚質而異啦,  
我覺得OK囉)


小腿位置的毛毛有部份係療程後已經自然脫落
幾日後已經唔見有深色嘅毛毛喇!

余媽媽都幾滿意首次係MediLASE進行
激光永久脫毛療程~ 雖然激光永久脫毛現今已經很普及,
但每種美容療程始終都有其潛在風險,
因此, 余媽媽只會考慮係規模大
信譽好的公司進行
感覺上會較專業和更能令我做得安心


兩個月後, 余媽媽會到MediLASE進行第二次療程
到時再同大家update啦~


而家余媽媽幫大家爭取左個【讀者免費體驗】
讀者7折優惠】, 真係會抵好多! 
有興趣可以去以下連結睇下:


多謝收看!
歡迎去我地個Facebook 俾個Like我地吖!
時常會Update㗎! 

以下是余媽媽余小bのFacebook~



My Blog Links:
有關產品試用/活動邀請,歡迎與余媽媽聯絡
Email: qsmartland@gmail.com
Facebook Fan Page: 余媽媽手記


沒有留言:

張貼留言