有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2018年8月9日 星期四

《灣仔抵食Buffet》老少咸宜的國際美食buffet。蠔友必試。新增特色川菜

放暑假點少得一家人去食buffet呢個咁開心嘅節目呢!
早前我地就到左灣仔諾富特世紀酒店Le Café咖啡廳
享用一頓豐富嘅自助晚餐
還渡過了一個溫馨的晚上~







follow開余媽媽嘅讀者可能對呢間酒店有點印象

皆因之前我地分享過呢度嘅
生蠔lunch buffet+免費pizza class好好玩

言歸正傳, 今次嘅自助晚餐主題是國際美食
同時亦有新鮮生蠔無限供應, 絕對係我地杯茶
當然唔少得小朋友喜歡的食物啦!
逐一同大家分享!

Le Café 環境清幽, 一邊可眺望街景, 很開揚~
我地也是坐在靠窗位置, 座位寛闊, 私隱度高~

取食物的地方十分集中
今次中西國際美食
應有盡有, 口福不少!

各式果汁和啤酒都係無限量添飲!


西式沙律配料選擇多
連近年大熱的雨衣甘藍都有
我地尤其喜歡配黑醋和橄欖油享用, 簡單又健康!


熱食方面, 大蝦青豆意粉配香草醬夠熱又足料
營養豐富!

杏仁焗魚柳鮮味而且啖啖肉, 唔乾身!


紫薯餅新鮮炸好, 香脆亦唔會太甜!

還有煙三文魚,  辣肉腸
大蒜麪包, 雜錦芝士拼盤等~


我大愛的新鮮生蠔好似呼喚緊我呀!快快去品嚐!



身為蠔友有生蠔嘅buffet我會特別加分
是晚共出了兩款新鮮生蠔, 蠔肉有光澤
無蠔殼碎好乾淨
味道由淡到濃一款較爽口清甜, 另一款則較重海水味
creamy,   兩款我地都好鍾意
單是我一人已經可以吞下兩打!

還有其他冰鎮海鮮
: 松葉蟹, 凍蝦和翡翠螺
也是鮮甜味美, 無雪味

當然唔少得香港人大愛嘅日式刺身和各式壽司啦
刺身厚薄適中, 挺新鮮


壽司盤就排列得好靚
好吸引! 幾鍾意佢個壽司飯
香軟而且仲有係暖暖地㗎!
醋味亦唔會太重
余小b都我食左幾件腐皮壽司和花卷呀!
好棒場!

鐵板燒原隻扇貝真的不能錯過
剛烤好的扇貝配上待製醬汁, 好惹味
而且很juicy彈牙
大人和小朋友都啱食!

隔離就有燒肉眼和自家製pizza, 傳統口味
余小b好好胃口食左兩大塊pizza呀!

夏天火辣辣, 大家不妨挑戰味蕾極限
試試幾道四川聞名的美食吧
酸菜魚, 酸中帶微辣, 魚肉肉質也很滑~



水煮牛肉, 香辣蝦和爆海螺辣也非常香辣惹味
廚師很細心, 把辣道稍為調校一下
令口味更大眾化!

四川涼菜也弄得不錯
如果唔嗜辣
可試試涼拌金針菇和木耳~


如果仲未夠飽, 可以試埋麪檔
當晚有擔擔麪呀!

到甜品時間喇
(其實已經飽左9, 肚子還裝得下嗎?)
但見到各式精緻嘅甜品又心動!

各款蛋糕和慕絲賣樣吸引
而小朋友最鍾意莫過於見到朱古力噴泉啦

平時我地好少俾余小b食零食,
所以佢見到朱古力噴泉和一大堆糖果即時心花怒放
還未計之後的棉花糖和Mövenpick雪糕呢!


今晚就當是大解放啦!哈哈!
小朋友的確好簡單, 有得玩
有得食, 就好滿足

再食埋生果就圓滿了!
是晚的西瓜和哈蜜瓜都好清甜多汁啊!

食野可以減壓真係無錯, 呢晚有機會relax, 真開心!

加上可以任食美味嘅生蠔
而且而家有團購優惠
3百頭就食到, 很抵食呀!

更多資料, 可瀏覽酒店網址:


團購優惠:
goo.gl/UM3wKu


以下是余媽媽&余小bのFacebook~







My Blog Links:

有關產品試用/活動邀請,歡迎與余媽媽聯絡
Email: qsmartland@gmail.com

沒有留言:

張貼留言