有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2019年8月25日 星期日

有水準的無限時任食雞煲+火鍋放題@倫哥尊尚火鍋私房菜 (佐敦)

余媽媽一向都好鍾意食火鍋放題和雞煲! 
今次我地兩口子到訪
倫哥尊尚火鍋私房菜 (佐敦) 
呢間甚有名氣嘅火鍋店, 可以一次過滿足晒
我地兩個願望, 而且食物皆屬高質, 
真係令我地好稱心滿意呀!

呢間位於佐敦的倫哥尊尚火鍋私房菜,
 地點方便, 餐廳環境寬敞, 裝修也新淨!

價位方面, 星期一至四晚上成人$338/位,
另有加一服務費, 就可以無限時任食雞煲+火鍋到深夜喇! 啱晒又喜歡食, 又想傾計傾耐啲嘅朋友!

飲品是無限量任飲的, 除罐裝飲品外, 
還有大瓶裝的竹蔗矛根等涼茶~

我們今次晚上來訪, 職員先給我們四格
開胃小食盤, 大部分都是酸酸甜甜的, 
很開胃, 當中還有辣豆, 
好辣的朋友一定會喜歡啊!

再嚟原隻蠔皇扣鮑魚和龍蝦, 超級豐富, 
很新鮮~ 鮑魚夠彈牙, 龍蝦也很鮮甜~

接著就是我們很期待的雞煲, 一大鍋奉上,
我們點了BB辣, 另有唔辣, 少中大辣可選~
店員幫我地先後炒3次就可以食喇! 
每件雞都好滑和好入味~



之後再放埋雞煲三寶落去炒一陣, 又有好野食喇!

KO晒啲好惹味嘅雞煲後, 再食刺身拼盤: 
三文魚刺身、特大蝦刺身和帶子等, 
部都好新鮮冇雪味! 帶子夠爽口, 
蝦非常甜美!

到打邊爐喇。。。

我地點了蕃茄濃湯湯底, 個湯真的很惹野啊!

海鮮盤非常吸睛, 全部都係我地喜歡嘅海鮮,
帶子, 青口, 蟹, 聖子和蜆等都好新鮮乾淨, 
沒有沙, 配上蕃茄濃湯湯底, 
唔需要點調味料已經好入味!
手砌牛肉十分讚! 賣相靚不在話下, 而且仲
夠淋又有牛肉味!




蝦滑和墨魚滑都很彈牙!


餃子和丸類都是漲卜卜的, 餡料十足~

以上食品是按人數一次性提供的, 
也有部份配料可以免費或付費追加~


由於本身已經跟左很多指定配料俾我們, 
所以我們幾乎不用追加~ 最後, 
我地只追加了炸魚皮, 響鈴和手砌黑豚肉~


現金賣單送椰汁燉燕窩, 很養顏呢!

呢餐真的很豐富, 很有水準, 性價比高, 
可以坐得耐, 我們一定會再嚟光顧啊!

倫哥尊尚火鍋私房菜 (佐敦)
地址: 佐敦佐敦道26號E2樓全層


以下是余媽媽&余小bのFacebook~

 https://www.facebook.com/pages/%E4%BD%99%E5%AA%BD%E5%AA%BD%E6%89%8B%E8%A8%98/887744237908167




My Blog Links:


有關產品試用/活動邀請,歡迎與余媽媽聯絡
Email: qsmartland@gmail.com

沒有留言:

張貼留言