有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2019年8月24日 星期六

好玩爆汗嘅Kickboxing課程@新蒲崗 gym@nin Studio

呢排呀仔放暑假多左出街食飯,  
自然心廣體胖, 
真係要keep吓fit, 做吓運動, 
女人一定唔可以放棄自己呀! 
余媽媽一向都好想玩Kickboxing爆吓汗, 
早前朋友係一間新蒲崗 gym學緊kickboxing
話教練教得好有心機, 
咁啱見到有kickboxing課程
免費試堂, 余媽媽一於去體驗吓先! 




nin studio位於新蒲崗, 
係鑽石山mtr落車行8分鐘左右就到, 
交通方便~


呢間新蒲崗 gym設施齊備, 
門口仲有個好大嘅休閒區, 
同朋友做完gym可以坐係度吹吓水, 飲吓野! 
係新蒲崗少見既休閒gym!


洗手間與更衣室相連, 地方都幾大同幾乾淨, 
梳洗用品和風筒齊備~ 更衣室內設locker, 
放個十蚊銀入去就可以用, 銀仔用完可退回~


呢度有幾個課室, 
上堂前把鞋放於課室外的鞋櫃內, 
穿好襪就可以入課室上Kickboxing課程喇!


因為余媽媽之前從未上過
Kickboxing課程, 
所以第一次真係有啲緊張㗎!

好彩教練Francis好nice, 好友善, 
令我可以輕鬆地投入課程~ 
(教練仲好型仔呢!)

一開始大家做5-10分鐘熱身
拉吓筋伸展吓先~

呢度係小班教學, 最多6人上堂~ 
我地呢日就有4位學員嚟上
kickboxing 課程, 
仲要係全女班呢!
聽講呢度9成客戶都係女仔, 
所以上堂唔會尷尬~

因為大家都係初學, 
所以教練今堂會教我地一啲基本嘅kickboxing 動作和正確的姿態~

學勾拳我最有滿足感, 因為進可攻, 退可守~

課堂中段開始, 教練安排我地打沙包! Yeah! 
終於有機會一嘗打沙包的滋味! 好興奮呀!
配埋音樂, 能量爆登, 爆晒汗, 感覺好正呀

運動沒多大天份的我, 
初時的確有點手腳不協調, 
動作唔夠快, 提腿又唔夠高, 
真係好多謝教練好有heart
和好有耐性咁教我地每一位, 
令我地愈打愈起勁, 
愈踢愈有信心! 
真心覺得跟個啱自己嘅教練非常重要~

原來Francis教練好猛料㗎!
佢擁有多個專業資格, 
包括: IPTFA 健體泰拳導師, 
FoodyFree 徒手健身小組教練, 
香港伸展運動學會伸展治療師, 私人伸展教練及伸展導師, 所以余媽媽能夠跟到Francis學Kickboxing真係好幸運呀!

出面好多gym都要我地入左會, 
之後才可join course~ 
而呢間新蒲崗 gym 不是行membership 制度, 
而是直接報班就可上堂, 唔洗俾會費, 簡單方便~ 

其實我都好怕俾人sell, 
但係嚟到呢度感覺好舒服, 
因為完全唔會有人sell你~ 

宜家新客戶可以先約試堂,再考慮購買套票架!  想知多啲可以聯絡nin studio~

有關nin studio:
FB : ninstudiohk  
IG : ninstudiohk
Whatsapp (課程查詢):
http://wa.me/85295602096


以下是余媽媽&余小bのFacebook~







My Blog Links:

有關產品試用/活動邀請,歡迎與余媽媽聯絡
Email: qsmartland@gmail.com

沒有留言:

張貼留言