有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2018年8月10日 星期五

【元朗區搵食】品嚐大大個有質素的burger

粥粉麪飯食到悶悶地
今晚轉吓口味, 同朋友嚟食burger! 


Urban United Burger & Bar 於元朗區
美食集中地 又新街~


餐廳的裝潢充滿美國風
加上播放着流行音樂
好適合年青一族或三五知己來聚聚~

呢度坐位唔算多
到左食飯時間可能需要等位
有需要可以訂定位~





最吸引我的, 係呢度嘅burger, 
個個都好足料又好味
絕對唔係我地平時係
連鎖快餐店食開嗰種~

我和朋友每人各點了一個Combo套餐
12就可以配指定小食
於是我地每人加$12選了
炸洋蔥圈和原味雞翼~ 好抵呀!

必點炸洋蔥圈, 入口好脆
唔會乾身, 洋蔥味香濃~

飲品我就選了加$23的玫瑰梳打,
淡粉紅令我諗起pink lady! 
味道青怡, 好啱女仔飲~

朋友杯藍橙梳打顏色好sharp好靚啊!

到主角出場! 大大份的burger,
上碟設計有心思, 賣相吸引~

我好喜歡我呢個 華盛頓總統堡($88), 
parma ham整到好似朵玫瑰花咁
靚到唔捨得食!

厚厚的牛肉, 牛香濃郁又多汁~

配以一些蔬菜, 如紅毛菜, 洋蔥等
以及獨特的麽沙里拿芝士和黑松露醬,
入口層次豐富, 是味覺的一大享受!

朋友的紐約雙層8安士牛堡($118)
比我嗰個更有份量, 皆因佢係雙層牛堡,
好牛的朋友不要錯過!

配料有少少唔同
佢係加左羅馬菜和酸青瓜,
所以有啲酸酸甜甜, 夏天食特別開胃!

仲有其他款式的burger供應
梗有一款啱你口味~

本身以為呢度會唔夠食
但原來都真係夠飽㗎喎!
而且仲幾好味
賣單盛惠total $300, 
食到大大份又有質素嘅burger, 
仲有小食和飲品, 價錢都幾合理
下次一於再嚟試吓其他口味先~


以下是余媽媽&余小bのFacebook~





My Blog Links:

有關產品試用/活動邀請,歡迎與余媽媽聯絡
Email: qsmartland@gmail.com

沒有留言:

張貼留言