有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2018年10月3日 星期三

**堅!!!韓牛**韓燒火鍋雙放題***真係回味無窮**


余媽媽真係勁鍾意食牛呀!
今次專登約埋食肉獸余爸爸去試吓
呢間<堅韓牛>韓燒火鍋雙放題有幾堅
又韓燒又火鍋, 一次過滿足晒我兩個願望, 正呀!


呢晚我地兩口子5點半到達
時間尚早所以不用等位, 真爽!

餐廳環境不錯, 座位舒適, 抽氣設施完善
食完唔會一身油煙味~




入到去即刻點了1++頂級韓牛餐($268/), 
可以任飲110分鐘, 時間都幾充足!

呢度有多款韓式飲品選擇, 還有韓國啤酒呢~

跟餐有幾款美食送。。。

前菜可點刺身或他他
我地兩樣都想試所以就每款各一碟啦!


刺身雖然不是這裡的招牌菜
但過吓口癮也不錯!

而他他就真係必食

本身我對生牛肉有點抗拒
但撈了生雞蛋的生牛肉的確是奇滑無比
而且完全不帶膻味, 好易入口
好想多來一碟~


傳統韓式牛煲, 熱辣辣, 香噴噴, 牛肉好稔,
加上大量生葱, 令味道有所提升


頂級韓牛都係跟餐嘅, 一睇就知係高檔貨色
色澤好靚, 油花比例好均勻, 厚薄啱啱好
入口好香滑, 又有牛味, 真係一試難忘!

跟著就到我地任食任點嘅時間喇
牛牛控當然要狂叫韓牛啦!




韓式美國安格斯牛肋骨, 肉眼,
一口牛粒都十分推介!

韓牛腿肉, 韓牛展肉
韓牛肩肉都encore左好多次!

好鍾意牛展和牛肩肉
很夾口而且厚薄適中~

整體嚟講, 呢度嘅韓牛非常新鮮, 肉質嫩滑
肉汁鮮甜, 而且有牛味得嚟完全唔膻
係食純正韓牛的不二之選!

金菇牛肉卷細細件好juicy, 多吃也不會膩!

我地仲叫左醃製的韓牛腩肉和韓牛肩肉
韓式醃法很新鮮, 醬油味不會太重
令牛肉味得以保留!

由於我地肚子空間有限, 所以今次主力食牛
再點了雞中翼和一些海鮮~

帶子, 藍青口很新鮮肥美~


再嚟茄子和菠蘿中和一吓~

仲有最後大半小時
我地一於轉一轉食火鍋過吓口癮!

湯底選了最穩陣嘅雪濃湯底, 白雪雪幾清甜!

round只點了辛辣麪, 韓牛丸
少量海鮮和唐生菜

用韓牛做嘅韓牛丸非常爽口彈牙, 因為實在太飽
食埋呢round要投降了!

食埋個甜品就圓滿了
雪糕係香港製造, 海鹽雪糕很特別
是醎的, 很特別!

最後, 想讚吓呢度嘅侍應, 服務勤快
落單和上菜都好快
也會不時主動幫我地更換新烤盤~

呢餐真係回味無窮啊
埋單兩口子不用六百蚊就可以食到咁高質素嘅韓牛
環境又舒適, 性價比高, 下次一定會再嚟!




以下是余媽媽&余小bのFacebook~





My Blog Links:

有關產品試用/活動邀請,歡迎與余媽媽聯絡
Email: qsmartland@gmail.com

沒有留言:

張貼留言