有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2019年4月8日 星期一

佐敦搵食: 令人回味的日本燒肉放題。任食和牛。海鮮。刺身

呢晚余媽媽同余爸爸兩口子去撐枱腳, 今次book左位於佐敦嘅響-Hibiki日本燒肉食放題, 呢度多款美食包括和牛都係任點任食㗎! 啱晒我地兩隻食肉獸~

一進點已經被店內嘅佈置吸引了!充滿日本色彩~


入座送海鮮拼盤, 燒肉拼盤和刺身拼盤, 等大家試完一輪再睇吓邊啲想encore~

海鮮拼盤有北海道帶子、日本原隻有頭甜蝦和北海道蟹腳, 忍唔住即刻燒嚟食, 都幾新鮮~



刺身拼盤非常吸睛! 有7種刺身之多, 當中有我大愛的海膽和生蠔!海膽很鮮甜滑喉, 而生蠔大少適中, 不會太肥, 可以多食幾隻~



Second round!!!


全晚嘅高潮就係呢碟燒肉拼盤, 有多款和牛和豚拖羅, 賣相和顏色都非常靚, 見到已經垂涎三尺~
當中包括澳洲和牛西冷、澳洲和牛肉眼、米澤三元豚腩片等~

上碟時已經切成小份, 更容易燒~ 係火上燒一陣就食得! 油脂比例均勻, 真正的入口即溶, 感覺好實在~ 一定要encore!

雞肉腸都幾有雞味, 不錯不錯~


還點了余爸爸大愛的牛舌~



炸物方面, 喜歡榴槤的你, 千萬不要錯過呢度嘅榴槤炸彈啊! 炸皮厚薄適中, 入面的榴槤流心溢出, 趁熱食超好味!





呢度嘅甜品和雪糕都係任食唔嬲!抹茶控當然要試吓抹茶雪條啦!是Dreyers出品~ 還有movenpick和其他brand, 仲有榴槤雪糕呢~ 僅有一款啱你!


飲品方面, 除了有啤酒汽水外, 還有紅白酒, 清酒, 梅酒和茶, 超多選擇!

大家如果想食和牛和海鮮放題, 相信呢度係一個好選擇!

以下是余媽媽&余小bのFacebook~







My Blog Links:


有關產品試用/活動邀請,歡迎與余媽媽聯絡
Email: qsmartland@gmail.com

沒有留言:

張貼留言