有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2019年4月9日 星期二

健康台式飲品之選@沐白小農

呢日余媽媽一家路經元朗嘅<沐白小農>, 店內木色簡約的裝修, 感覺好natural~



呢度採用百分百純天然無添加嘅食材, 飲品不加任何一滴水, 採用天然蔗糖、桂圓醬、優質鮮奶及純天然蜂蜜, 啱晒喜歡天然野的我, 而且只係$30杯, 價錢比很多台式飲品店平宜, 所以諗都唔諗馬上買左1人1杯, 一家大細一齊試試!


<大甲芋頭鮮奶>台灣大甲芋頭入口好香甜, 芋泥好綿, 仲有白濃嘅鮮奶味, 最buy佢無添加任何糖分, 啱晒喜歡健康的我!

<沐白黑糖波霸鮮奶>是招牌飲品之一, 黑糖珍珠粒粒好香甜煙韌, 又不是死甜, 同新鮮牛奶一齊, 非常夾!

余小b好鍾意呢杯<草莓鮮奶>, 草莓好足料, 酸酸甜甜, 配埋鮮奶香滑可口!

呢度仲有好多款飲品可供選購, 下次一於試吓佢地嘅純茶和拿鐵先!


以下是余媽媽&余小bのFacebook~






My Blog Links:


有關產品試用/活動邀請,歡迎與余媽媽聯絡
Email: qsmartland@gmail.com

沒有留言:

張貼留言