有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2019年7月2日 星期二

款式多。價錢實惠嘅朋友飯聚

余小b是個不節不扣的海鮮控, 呢日知道我約左朋友嚟yoho mall的莆田食飯, 又話想陪呀媽我嚟喎...佢當然係有目的啦!就係嚟食海鮮喇!

之前我地食過呢度嘅蟶霸, $198兩食真係抵食夾大件! 今次我地一於再encore!

有8種食法可選, 我地都對 <蒜蓉蒸蟶子>和<鐵板鹽焗蟶子> 情有獨鍾呢~


最鍾意<蒜蓉蒸蟶子>嘅蒜蓉香味好惹味, 而且新鮮又爽滑, 用蒸嘅方法來烹調感覺較健康, 特別喎小朋友食!

而<鐵板鹽焗蟶子>用鹽焗好香口, 我地都忍唔住食多幾隻!

<冰鎮苦瓜>亦都好出色! 師傅把苦瓜切到好薄片, 好爽脆, 余小b話好好食緊薯片咁! 伴蜜糖好好味!

<莆田荔枝肉>食到啖啖荔枝香味, 酸酸甜甜, 冇咕嚕肉咁膩, 大愛!

當然唔少得飲埋呢度出名的<莆田扁肉湯> 啦!湯鮮甜可口, 仲有粒粒"小雲吞", 細細粒脹卜卜, 可以一粒一啖啊!



我地一定要有澱粉質落肚, 所以叫埋<興化炒米粉>, 雖然係炒米, 但唔多油, 而且有很足料, 多海鮮, 啱晒我地啦!

未食飽余小b已經問定我下次幾時會再嚟喇! 哈哈!

以下是余媽媽&余小bのFacebook~







My Blog Links:


有關產品試用/活動邀請,歡迎與余媽媽聯絡
Email: qsmartland@gmail.com

沒有留言:

張貼留言