有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2020年3月23日 星期一

旺角區必食日式放題


 好耐冇出街食飯, 呢日約左余爸爸慶祝
我地嘅紀念日, 揀左我地大愛嘅放題~


<御滿屋>係旺角mtr E出口一出, 1分鐘就到
非常方便! 2小時任飲任食, 可以放縱一晚了!

入座時見到出面有salad bar, 更有炸物和朱古力噴泉
小朋友見到一定好開心呢!




飲品和甜品都可以自助~


更有熱飲(如豆奶, )供應, 很細心~


呢度嘅壽司種類非常多, 好多款都想試。。。
連我大愛嘅鵝肝帶子壽司都有呀!太好喇!
啱晒我地嘅口味~ 吞拿魚和花之戀都好好味~



壽司飯是軟軟的, 每件配上新鮮的食材, 味道不錯~


手卷是迷你size, 細細份可以過吓口癮,
我地叫左幾round海膽手卷啊!


刺身又是吃過不停! 蝦類一定要點! 很新鮮~

仲有放題少有嘅鵝肝多士,
烤得很香脆可口~ 很驚喜!

烤菠蘿很清甜, 榴槤炸彈更是必點

是流心的, 榴槤味香濃, 榴槤控必試~

牛舌很juicy爽口~

記得食埋甜品先走呀!每人可自選一杯名牌雪糕
我地揀左Haagen Dazs 系列, 正呀!


整體嚟講, 呢度嘅服務和食物質素都很好, 服務很勤快
每人二百幾蚊食到飽, 我地都打算下次再嚟啊!


以下是余媽媽&余小bのFacebook~

余媽媽手記



 https://www.facebook.com/pages/%E4%BD%99%E5%AA%BD%E5%AA%BD%E6%89%8B%E8%A8%98/887744237908167




























My Blog Links:


有關產品試用/活動邀請,歡迎與余媽媽聯絡
Email: qsmartland@gmail.com





沒有留言:

張貼留言