有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2013年11月4日 星期一

"余小B”與我

不知不覺,余小b已經三個月大了,雖然有時佢會扭計唔肯食奶, 又會扭吓抱, 唔抱就會大哭,
但每當我諗起余小b的笑臉, 就會忍唔住抱吓佢。
神奇的事情出現了 --- 一抱余小b佢就即刻收聲唔喊 (十次有十一次都係咁)。
bb真係好鍾意人抱, 因為有安全感......


自從我知道就快做媽媽後,母愛開始氾濫啦! 個人開始變得精打細算,
因為都預計到第日一定有好多開支, 寧願慳自己去花多d錢係余小b身上!
此外,我相信好多媽媽都會好似我咁,將BB的利益放係第一位,
特別對食,用,著呢三方面 嘅要求高左好多。
所以我成日都留意吓有冇既啱用又優質的產品可以買比余小b。
母愛真係好偉大呀...


日後我會係呢度多d同大家分享我的親子生活同介紹多d好嘅bb產品比大家,
希望比大家有個參考,唔會浪費金錢買左d唔啱用同唔好用嘅野。
大家一齊加油吧!

沒有留言:

張貼留言