有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2013年11月24日 星期日

好好用嘅有機護膚品牌(上)---John Masters organics

自從懷孕開始,朋友就介紹我用John Masters organics嘅護膚品,前後都用左成年啦,我覺得呢條line幾好,佢係organics嘅護膚品,有USDA驗證(70-100%organic content),唔怕有太多化學物質會影響個胎(你知啦,陀bb時要非常小心d,就算係用係面度都驚會比皮膚吸收到,對bb會有影響),所以雖然貴少少,但我都覺得值得買。


本身我T字位比較油,有士多啤梨鼻,之前做過facial針清完d黑頭好快又出番黎。但係當我轉用左呢條line後,鼻上黑頭明顯少左九成,magic!(連針清都唔洗) 而原來皮膚較乾的我用左佢嘅洗面同卸妝液後,再加埋佢隻精華素,皮膚即刻moisture番晒. 大家可以試吓。

沒有留言:

張貼留言