有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2013年11月23日 星期六

一田之旅 (想買學習柸必睇)

話說最近余媽媽去左一田半年一度大減價, 一去到真係人山人海呀,
當然有好多b6一齊迫啦!
 超市我冇行呀,因為唔係直接返屋企,買左野都keep唔到。
不過見到單張show有好多急凍海產都幾掋。

由於時間唔多,今次我主打嬰兒部(其實有好多野都想睇,可惜唔夠時間)。
未入到去嬰兒部已經人山人海了啦!
結果我買左個dream collection學習柸比余小b(過多兩個月就可以比佢用啦),
八折左唔洗$95,我覺得幾掋買,因為佢包左鴨咀同飲管,可以分兩個階段用)。
咁多個牌子點解要選Dream collection?大家可能冇咩聽過呢個牌子,其實佢係日本牌子,
公司已經好耐歷史,係日本幾出名,香港係由chu chu代理嘅,泰國製。
而且余媽媽睇過市場上好多學習柸,佢最耐熱,柸連蓋同所有配件都可以steam(但我建議柸蓋入面條白色軟膠最好唔好steam,因為驚佢會收縮左放唔番落去),耐熱去到140度,又可以放落雪櫃。
此學習柸包左鴨咀同軟管兩個階段,五個月開始可以用鴨咀,8個月就可以用軟管。余媽媽之後又買左個nuk奶樽蓋,都有八折。掋呀!

睇完比埋錢時間都差唔多啦,要趕返公司啦! 今次買左好少野,下次再掃過!!!
 


沒有留言:

張貼留言