有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2013年11月27日 星期三

我的修身體驗(第二回)


上回講到余媽媽要努力修身,剛用左收盆骨帶幾日,感覺唔錯,不過一定要有恆心先得。

今日余媽媽又經過010啦,余媽媽覺得自己個肚生完三個月都仲係大大地,好鬆,好似有左幾個月咁,
於是決心買個扣勾型嘅腰封著。
日日著住腰封會好辛苦?我買呢款腰封都成四百蚊,試穿過吓,算係比較軟身同舒服。
講真,唔戴最舒服,不過要減腩辛苦d都冇計呢!


其實余媽媽生完頭一個月都有著吓黏貼型腰封,但第二個月開始就偷冷冇著到,於是miss左修身嘅最佳時機。

由於黏貼型腰封係for產後一兩個月用會比較有效,所以余媽媽又要買個新嘅腰封了,又敗家了。

冇辦法啦,余媽媽要盡快回覆未有bb時嘅身形呀!
 唯有努力d啦,明天起要每日做一百吓sit-up,希望雙管齊下可以修身成功啦!

生完要修身嘅媽媽,大家一齊努力呀!

遲d再同大家分享吓著成點!



沒有留言:

張貼留言