有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2013年11月6日 星期三

今日好介紹: 二合一暖奶和濕紙巾器

朋友剛送了一份禮物比余小b,相信佢一定好鐘意。我急不及待開黎睇吓。
呢份禮物真係好窩心,真係要即刻介紹比大家 - 係二合一暖奶和濕紙巾器。暖奶器就見得多,咩而家出埋暖濕紙巾器呀?
說回來,點解要送呢份禮物比余小b. 因為朋友知道余小b對溫度好敏感,每次換片或抹面時,用濕紙巾或濕綿抹佢pat pat同面,佢都會大叫同四圍郁,好似好唔鐘意咁。
有左呢個二合一暖奶和濕紙巾器,我們可以一邊坐熱d 奶,一邊用暖暖嘅濕紙巾換片,真係好方便呀,
而家唔洗怕余小b係黎緊嘅冬天會唔肯抹面同換片啦! 





呢個設計有兩大優點,第一,是二合一設計,伸縮奶瓶保暖坐,都幾方便輕巧。第二,佢可以把溫度keep係35度左右,唔洗成日要加熱(呢個溫度唔只唔會傷皮膚,反而好適合秋冬季節)。
唔知大家有冇諗住買番部比你們的小天使呢?





沒有留言:

張貼留言