有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2013年11月26日 星期二

小b愛'冷'街


話說早兩日下午,我同余爸爸,余小b一家三口好開心咁出去食下午。

其實我地平時好少帶余小b出街行,因為佢仲細,而且推住bb車行街好唔方便。

可能因為少同余小b去街啦,佢一出到街已經好乖,四圍望,好似好新奇咁。

我地來回三小時已經番到屋企啦, 算係快。一開門入屋,余小b就開始扁咀啦! 冇幾一佢仲大喊...唔通個個bb都鐘意去街嘅?


聽d老人家講,話佢地咁細個,唔好成日帶佢地出街,會'心野'...原本係真嘅(咪就係好似余小b咁樣囉) 真係比余小b激死呀!



沒有留言:

張貼留言