有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2018年2月3日 星期六

再次光顧仍能保持高水準@旺角放題店<大本瀛>

旺角的放題店真係愈開愈多
每次余媽媽都抱住試新野嘅心態去食。。。
當中早余媽媽很喜歡<大本瀛>, 
因為呢度主打日泰放題, 上次嘅印象不錯
所以今次余媽媽決定再來光顧^^

無嚟一排, menu update, 加入了很多新口味
好多野都想試呀! 而飲品照舊可以無限任飲
到雪櫃自取即可。。。

加錢仲可以升級生蠔/海膽呢!

先嚟前菜小食: 手拍青瓜
白雲鳳爪和中華沙律~

手拍青瓜酸酸辣辣, 很爽口又開胃~

今次試新野: 士多啤梨骨

甜甜酸酸, 肉質爽口, 很香口
送飯一流!
 (不過食放題我係唔會叫飯的, 要留番啲quota啊!)

和風芝士廣島蠔, 濃濃的芝士漿覆蓋著廣島蠔
芝士控必點

清酒煮蜆, 可以食到清甜的蜆味! 不錯!

刺身是放題必點的東西! 呢度有十多款任君選擇
連珍寶帶子和泰式生蝦都有!
而且帶子size的確比平時大, 特別鮮甜爽口^^

章紅魚是新加入menu, 肉質挺新鮮~

壽司款式蠻多, 而且細細件, 一口一件,
啲飯仲係暖暖的和好軟身。。。
令本來冇諗住叫咁多件壽司的我破紀錄叫左3!



個人很喜歡呢度嘅鰻魚壽司
芥末八爪魚軍艦和花之戀。。。
特別係八爪魚, 真係好爽滑!

最後, 我地點了燒有機菠蘿和貓山王榴槤炸彈作結
很美味的甜品啊~


大推貓山王榴槤炸彈, 很高質素
外層炸皮厚薄適中, 裏面榴槤味香濃
一咬便有流心效果, yummy! 榴槤怎能錯過?

呢間大本瀛放題店想不到我地再次光顧仍然能保持高水準
相信我地好快會再嚟~



 以下是余媽媽&余小bのFacebook~


余媽媽手記



My Blog Links:

有關產品試用/活動邀請,歡迎與余媽媽聯絡
Email: qsmartland@gmail.com

沒有留言:

張貼留言